Кошик
307 відгуків
Ми працюємо! Наявність та вартість товару уточнюйте.Купити вигідно
Інтернет-магазин MENTAL™  - (Опт і роздріб)
+380 (68) 838-55-55
Кошик
влево
  • Дидактичний матеріал для лічби Монтессорі «Банк», фото 2
вправо
Топ продажДидактичний матеріал для лічби Монтессорі «Банк»

Дидактичний матеріал для лічби Монтессорі «Банк»

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: uamental-1179

2 375 ₴

Показати оптові ціни
+380 (68) 838-55-55
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Дидактичний матеріал для лічби Монтессорі «Банк»
Дидактичний матеріал для лічби Монтессорі «Банк»В наявності
2 375 ₴
+380 (68) 838-55-55
Опис
Інформація для замовлення

ООсновной метою використання даного матеріалу є знайомство з багатозначними числами і їх структурою. Надалі дитина зможе легко проводити всі чотири математичні дії (в тому числі і з переходом через розряд) з багатозначними числами.
Матеріал: золоті намистини і картки з цифрами

Мета: навчити співвідносити цифри і кількість предметів; дати наочне уявлення про десятковій системі числення

Вік: від 5 років.

опис

"Золотий матеріал" Монтессорі - важливе посібник для засвоєння десяткової системи числення. Однакові намистини згруповані в "десятки" (нанизані на стрижень), "сотні" (10 стрижнів скріплені між собою в квадратну конструкцію) і "тисячі" (10 квадратів об'єднані в куб). Також є окремі намистини (одиниці).

презентація

Учитель показує 1 намистину і пояснює, що це "одиниця". Потім знайомить дитину зі стрижнем ( "десятком"). Під час презентації вчитель не тільки показує, але і обмацує намистини, спонукаючи учня висловлювати те ж саме. Разом вони перераховують намистини в "десятці" і переконуються, що їх десять.

Аналогічно відбувається знайомство з "сотнею" і "тисячею". Дитина дізнається назви розрядів десятковоїсистеми. Одиниці, десятки і сотні отримують конкретне візуальне уявлення.

хід заняття

1-й етап. Карти з числами розташовують по порядку. Біля кожного числа необхідно покласти відповідну кількість намистин.

2-й етап. Педагог вибирає карту, просить дитину принести потрібну кількість намистин. Спочатку "відпрацьовуються" числа з нулями ( "чисті" десятки, сотні і т. Д.), Потім можлива комбінація розрядів між собою.

3-й етап. Дитина виконує зворотну задачу: отримує намистини і повинен показати (принести) правильну картку.

Рекомендується розкладати картки по порядку не зліва направо, а зверху вниз: першим "стовпчиком" одиниці, другим - десятки, третім - сотні і т. Д. Так дитина більш наочно засвоює візуальне збільшення розрядів від 1 до 1000.

Правила переходу до динамічної системі

Коли дитина вчиться зіставляти кількість намистин певній цифрі, відбувається засвоєння статичної моделі. Коли педагог показує, як за допомогою намистин складати, ділити, множити, відбувається засвоєння динамічної моделі.

1-й етап. Заміна розряду.

Педагог показує, що групу намистин можна замінити однією неподільною конструкцією, але більш високого розряду. Якщо на підносі виявилося більше 10 стрижнів, то їх можна замінити одним квадратом і т.д.

Щоб закріпити пройдений матеріал, на піднос складають в безладді квадрати, куби, стрижні і окремі намистини. Якщо конструкцій одного виду більше 9, дитина повинна зробити заміну (10 квадратів на 1 куб і т.п.).

2-й етап. Заміна числа на картку.

Кожному розряду підбирається відповідна картка: якщо на підносі 3 квадрата, значить, учень приносить картку "300", 3 куба - "3000". Після цього картки накладають один на одного, закриваючи нулі: виходить шукане число.

Приклад. 3 куба, 4 квадрата, 5 стрижнів і 1 намистина дадуть число 3451.

3-й етап. Математичні дії - додавання.

Золотий матеріал Монтессорі розподілений по 2-м піднос і перераховується окремо. Виходить 2 числа. Потім матеріал з'єднується (складається) на єдиному таці, після чого проводиться підрахунок і підбирається відповідна картка.

  • Ціна: 2 375 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner