Кошик
321 відгук
Ми працюємо! Наявність та вартість товару уточнюйте.Купити вигідно
Інтернет-магазин MENTAL™  - (Опт і роздріб)
+380 (68) 838-55-55
Кошик
Набір з 2 балансувальних колод і 4 основ до них

Набір з 2 балансувальних колод і 4 основ до них

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: uamental-2566

4 386 ₴

Показати оптові ціни
+380 (68) 838-55-55
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Набір з 2 балансувальних колод і 4 основ до них
Набір з 2 балансувальних колод і 4 основ до нихВ наявності
4 386 ₴
+380 (68) 838-55-55
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Балансувальний брус використовується при порушеннях роботи вестибулярної системи.

Ви можете виконувати вправи з мигдалиною стимуляції спочатку на балансувальне колоді, а наступним етапом - використовувати балансуючу дошку) Особливо з дітьми, яким складно утримати рівновагу на балансувальної дошці.

Мета вправ на балансувальне колоді полягає в тому, щоб покращити рівновагу під час ходьби.

 

В першу чергу ми зацікавлені в розвитку реципрокних зв'язків та інтеграції між двома півкулями головного мозку і між двома сторонами тіла, якими вони управляють, а не в навчанні дитини ходити по балансировочному колоді, не падаючи. По мірі того, як ми збільшуємо вимоги до підтримання рівноваги при виконанні вправ, ми збільшуємо вимоги в системі інтеграції двох окремих сторін. Чим вище рівень балансу, тім вище рівень інтеграції, необхідний для адекватного виконання.

 

Коли дитина вчиться балансувати під час ходьби по балансировочному колоді, це не завжди забезпечує значний ефект тренувань, тому що існує два спосібі виконання завдання. Він може виконати завдання досить ефективно, інтегруючи дві системи в єдину, або ж виконати завдання з напругою, пригнічуючи ті частини систем, які він не може інтегрувати або гармонізувати. Якщо дитина виконує вправу по останньому з описаних зразків, терапія не буде ефективною. Якщо дитина використовує модель придушення для виконання завдання, його тулуб і кінцівки будуть напруженими і скутими, а рух, який він використовує для підтримання рівноваги, буде переривчастим. Оскільки його тіло напружене, дитина буде витрачати надмірна кількість енергії на виконання завдання, працюючи проти себе. Щоб рухатися, йому доведеться подолати напругу в його скутих м язах. Модель придушення можна змінити шляхом модифікації вправ. Вся тренування складається із взаємин. В цьому відношенні навчання моторних навичок нічим не відрізняється від вищої абстрактного мислення, яке забезпечується певною моделлю відносин. Певна схема пов'язаних рухів забезпечує найбільш ефективні спосібі виконання рухової задачі. В абстрактному сенсі ми починаємо з поняття і пов'язаність язуємо це поняття з іншими поняттями; чим ширше його розглядаємо, тим більше буде охоплення нового поняття і тим вагоміший рішення проблем. Руховий розвиток відбувається за тією ж схемою. Ми починаємо з рухових вправ і вносимо в них невеликі зміни. Коли дитина виконує перше завдання і змінює схему руху згідно зі змінами завдання, він розробляє першу модель руху. Чим більше ми розробляємо, тім більш гнучкою буде система, тому що у неї буде безліч можливостей реагування. Основним правилом для перцептивно-моторного розвитку є використання найбільшої кількості пов'язаних вправ. Система вибере найбільш ефективний з можливих відповідь для вирішення проблеми. Існує багато моделей виконання дитиною завдання, такі як ходьба по балансировочному колоді. Деякі абсолютно неефективні і вимагають надмірної витрати енергії. Інші моделі, більш ефективні. Ефективність моделі руху визначається відношенням моделі руху до законів руху. Чим в більшій гармонії з законами руху складається модель руху, тим вище ефективність цієї моделі.

Використовуючи зміни вправи на балансувальне колоді при виконанні дитиною вперше, ми допомагаємо йому розширити патерн реакції і зменшити патерн придушення. Завжди буде певна кількість придушення, а шляхом побудови широкої генералізованої системи, ми значно зменшимо таку тенденцію.

Іноді ми вважаємо, що перцептивно-моторне розвиток є простий діяльністю низького рівня, щось, що не вимагає високої інтелектуальної активності. Спостерігаючи, як дитина ходити по балансировочному колоді і при цьому кидає і ловити мішечки бувають з полістиролом, розглядаючи процеси, пов'язані з виконанням цього завдання, в кінці кінців, ми зрозуміємо, що це не таке вже і низькорівневе дію. Коли дитина йде балансировочному колоді, він повинен змінити базову схему ходьби таким чином, щоб схема руху для захоплення мішечка могла бути об'єднанна з базовою схемою ходьби без порушення загального балансу системи. Коли дитина йде і кидає торбинку з полістиролом в рухому мішень, базова схема ходьби, схема кидка і схема руху рухомій мішені повинні бути інтегровані. Одночасно дитина повинен проектувати свій власний рух; рух мішечка в польоті і рух рухомій мішені. Він повинний спроектувати, де рухома мішень буде перебувати з годиною, і кинути мішечок таким чином, щоб він досяг цієї ж точки в один и тієї ж годину. Це досить велике досягнення.

Ми зацікавлені в максимально можливої інтеграції зору при виконанні вправ. Вправи на підтримку рівноваги допомагають нам побудувати відносини між двома сторонами тіла і двома півкулями мозку, які контролюють кожну з двох сторін. Ці вправи також допомагають нам встановити більш тонку зв'язок між зоровою і кинестетической або моторного модальностями. Якщо ви стоїте на одній нозі і зберігаєте рівновагу, а потім закриваєте очі і намагаєтеся його зберегти, то побачите зв'язок між зором і балансом. Якщо ви встанете на колоду і закриєте очі (будьте обережні), ві можете побачити значення зору в цьому положенні. Природно, якщо ви ускладнюєте вправи на підтримку рівноваги, ви збільшуєте вимоги до зору, а це, в свою чергу, забезпечує більш тісний зв'язок або більш високий рівень інтеграції між зоровою і кинестетической або руховою системою.

 

Такі послідовності можна змінювати, виконуючи їх на різних рівнях балансування колодій:

 

Послідовність № 1.

1. Встаньте на одному кінці балансування колодій. Ідіть за балансировочному колоді, не відриваючи погляду від точки фіксації. Постарайтеся розслабитися і утримувати рівновагу з допомогою всього тіла.

2. Ідіть за балансировочному колоді назад, не відриваючи погляду від точки фіксації. Постарайтеся розслабитися і відчути рівновагу.

3. Дійдіть і візьміть один з мішків з полістиролом. Подивіться на точку фіксації. Візьміть мішок в ліву руку. Тримайте ліву руку витягнутої на рівні плеча і йдіть до точки фіксації. Обов'язково стежте за точкою фіксації під час ходьби і відчувайте рівновагу.

4. Перекладіть мішечок в іншу руку і йдіть за балансировочному колоді. Слідкуйте за точкою фіксації.

5. Покладіть мішечок з полістиролом на верхівку голови. Ідіть за балансировочному колоді, дивлячись на точку фіксації і намагаючись побачити якомога більше, що знаходиться навколо неї.

6. Тримаючи мішечок на голові, ідіть назад балансировочному колоді.

7. Витягніть обидві руки в сторони, тримати на рівні плечей долонями догори. Ідіть за балансировочному колоді.

8. Обома руками зніміть мішечок з маківки голови.

9. Тримайте руки за спиною і йдіть за балансировочному колоді.

10. Ідіть назад балансировочному колоді, тримаючи руки за спиною і намагаючись стегнами утримувати рівновагу.

11. Коли ви дійдете до кінця балансировочному колоді, візьміть мішечок з полістиролом і киньте його. Спробуйте, щоб мішечок впавши на протилежний кінець балансування колодій.

12. Тримайте руки перед собою долонями донизу. Ідіть за балансировочному колоді.

13. Зімкніть руки перед собою і йдіть назад балансировочному колоді.

14. Ідіть за балансировочному колоді боком.

15. Поверніться і йдіть за балансировочному колоді іншим боком.

16. Спробуйте повертатися навколо своєї осі під час ходьби по балансировочному колоді.

17. Плескайте в долоні під час ходьби по балансировочному колоді. Намагайтеся утримувати повільний стійкий ритм

18. Ідіть за балансировочному колоді того. Плескає в долоні і тримати ритм. Використовуйте метроном.

19. Йдіть до центру балансировочному колоді, нахиліться і доторкніться коліном, випряміться і йдіть до кінця.

20. Плескає по боках під час ходьби по балансировочному колоді. Постарайтеся, ляскаючи, зберегти ритм. Робіть один крок при кожному бавовні.

21. Ідіть боком по балансировочному колоді.

22. Ідіть боком на шкарпетках по балансировочному колоді.

23. Йдіть до центру балансування колодій і візьміть обважнювачі. Розмахуйте обважнювачами вперед і назад, роблячи один крок при кожному помаху.

24. Тримайте руки в сторони. Робіть кругові рухи. Намагайтеся, щоб руки і ноги працювали разом. Слідкуйте за точкою фіксації під час ходьби по балансировочному колоді.

25. Ідіть боком по балансировочному колоді. Робіть кругові рухи руками.

26. Ідіть за балансировочному колоді, утримуючи обважнювачами в кожній руці. Робіть помахи однією рукою вперед і назад, іншу руку тримати нерухомо.

27. Ідіть за балансувальної платформі того і розмахуйте однією рукою. Відчуйте, як ви повинні змістити своє тіло, щоб зберегти рівновагу.

28. Ідіть за балансировочному колоді передом. Слідкуйте за точкою фіксації і розмахуйте іншою рукою.

 

Однією з проблем або недоліків використання програмованої послідовності в перцептивно-моторної терапії є те, що діти можуть вивчити послідовність і виконувати необхідні як окрему вправу, а не як частину широкого узагальненої моделі. Такого не трапитися, якщо ми розуміємо процес генералізації і застосовуємо його разом з програмованим підходом. Базовий набір вправ можна використовувати знову і знову, змінюючи його так, щоб розроблялася базова схема руху, необхідний для виконання всіх завдань у послідовності. Наприклад, дитина виконує послідовність вправ на балансувальне колоді. Якщо та ж послідовність використовується вдруге з обважнювачем (браслетами) на одній руці, загальна модель руху, необхідна для виконання другої послідовності, буде сильно відрізнятися від першої, навіть якщо він виконує ту ж послідовність вправ. Щоб виконати завдання вдруге, він повинен інтегрувати зміни, викликані динамічними інерційними і гравітаційними властивостями утяжеляющего браслета, в загальну модель, інакше він не зможе підтримувати рівновагу і виконувати цю задачу. Існують і інші засоби, які можна використовувати для зміни основного циклу: робота на різних рівнях балансування колодій, зміна положення точки фіксації.

За допомогою цієї тактики ми можемо запрограмувати вправи і використовувати одну і ту ж програму знову і знову без розвитку звички. Навчання моторних навичок слід моделі загального навчання, в якому вони розвиваються з точки зору взаємин. Розробляючи базовий цикл, у нас більше шансів розвинути систему відносних рухів. Насправді краще припинити, ніж просто виконувати випадкові вправи, тому що ми розробляємо основні вправи і встановлюємо відносини по широкому спектру.

Користувацькі характеристики
СтанНове
  • Ціна: 4 386 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner