Методичні поосібники для роботи за методикою Белгау поовний набір теорії
- В наявності
- Код: uamental-2570
4 200 ₴
Посібник №1 - "Програма МОЗОЧКОВОЇ стимуляції з тестами, дослідженням і теоретичною частиною"
Допомоги №2 і №3 - "Програма моторно-перцептивного розвитку 2 книги"
Посібник №1 (183 сторінки) включає в себе розширену програму з мигдалиною стимуляції, тести, дослідження і додаткову програму рухів. У більшості дітей, що вступають до школи, низький рівень готовності до навчання. Готовність до навчання у школі залежить від добре функціонуючих нейронних мереж. Дослідження показали, що для оптимального розвитку нервової системи необхідні рухи, що відповідають тому чи іншому етапу розвитку дитини. Передбачається, що рух активує збудження нейронів у головному мозку. Це впливає на нейронну організацію і стимулює певні відділи нервової системи, необхідні для оптимального функціонування і розвитку мозку. У деяких дітей дефіцит рухових навичок може вплинути на здатність до навчання і їх готовність до навчання. Даний посібник включає дослідження, яке спрямоване на визначення того, чи сприяють руху досягнення готовності до навчання. У групи учнів другого класу, відібраних для участі в дослідженні з використанням спеціально розробленої програми рухів протягом десяти тижнів, було продемонстровано підвищення рівня їх готовності до навчання, вивченого на основі визначення їх рухової активності та рівня шкільних знань. На підставі цих висновків були створені рекомендації по включенню рухових програм в програму шкільного навчання.
Допомоги№2 і №3 - Практичні плани уроків моторно-перцептивної програми для дошкільних закладів і початкової школи. Для групової роботи.
ЦІЛІ ПРОГРАМИ МОТОРНО-ПЕРЦЕПТИВНОГО РОЗВИТКУ. Моторно-перцептивное розвиток означає здатність людини сприймати, інтерпретувати сенсорну інформацію і давати адаптивний відповідь. «Моторний» відноситься до рухів, «перцептивний» до сприйняття. Навколишнє середовище та задачі, які збудуть ставиться перед учнем, визначають тип необхідного відповіді. У даній програмі моторно-перцептивного розвитку учасники отримують інформацію через візуальний, слуховий, тактильний, вестибулярний і кінестетичний канал сприйняття. Всі рухи базуються на здатності адекватно реагувати на вхідну сенсорну інформацію. У програмі нам не важливо, наскільки швидко справляється дитина з завданням. Нам важлива якість виконання всіх завдань. У програмі не ставляться цілями напрацювання фізичних навичок та підкачування м'язів, тут метою є допомога дітям у більш якісної обробки вхідних стимулів їх мозком, що має безпосередній вплив на процес навчання в цілому. Одним з важливих принципів моторно-перцептивної програми є чітко структурована середовище, яка допоможе дітям максимально зосередитися і проявити себе. Діти змушені думати, планувати руху, а значить контролювати себе. Це також вимагає створення позитивної атмосфери, в якій буде робитися упор на підтримку і допомогу, а не на момент змагання. Це не означає, що в програмі все повинно бути повільно і без змін. Акцент робиться на зміну діяльності і цікавих нових завданнях, які розташовані в книзі від простих до більш складних. Моторно-перцептивні навички, які розвиваються по мірі проходження програми: баланс, орієнтація в просторі, координація очей-рука (зорово-моторна коррдинация) та очей-нога, латеральність, проприоцепция, розвиток зорового та слухового сприйняття. Також, тренуються почуття ритму, сила, гнучкість, спритність.
Книга 1 (150 стр): Програма розрахована на рік і складається з 25 тижнів уроків, спрямованих на моторно-перцептивное розвиток. Якщо програма використовується в дитячих садках, вона розтягується на 2 роки. Діти, які успішно пройшли програму 1, починають виконувати завдання з програми 2, коли йдуть в початкові класи, або коли учитель розуміє, що всі завдання програми 1 виконуються добре і можна рухатися далі.
Книга 2 (172 стр): Програма розрахована на рік і складається з 25 тижнів уроків, спрямованих на моторно-перцептивное розвиток. Частина 2 даної програми підходить для тих дітей, які успішно завершили проходження частини 1. Частина 2 програми моторно-перцептивного розвитку розрахована на дітей з 2 по 6 класи. Програма рівня 2 поділена на три фази. Фаза 1 називається «Дослідження руху» і складається із завдань, які націлені на розвиток навичок ігри з м'ячами, мішечками, скакалками, клавесами і парашутом. Уроки цієї фази можуть проходити в приміщенні або на вулиці. Фаза 2 включає групову гру, яка дається один раз в два тижні. Фаза 3 складається з уроків моторно-перцептивного розвитку. Кожен урок має 4 бази з завданнями. Фаза 1 і фаза 3 доповнені вправами з програми перцептивно-моторного і зорового сприйняття Френка Бельгау і кинезиологическими вправами. "Сьогодні діти позбавлені того, що є основою розвитку мозкових структур, — руху. Багато батьків стурбовані розвитком інтелектуальних функцій, починають вчити дитину читати як тільки він почав говорити, віддають до школи якомога раніше. Однак, часто ми забуваємо, що у мозку, як і у тіла є своя програма розвитку або онтогенез, ігноруючи який, перестрибуючи сходинки якого ми не сприяємо правильному розвитку дитини. Часто на консультаціях батьки запитують, чому серед них в їх дитинстві були діти з різними труднощами у навчанні і розвитку, проте всі виросли і стали успішними людьми. Відповідь проста – рух. Турніки, догонялки, стрибки на скакалках та в резиночку, часові відбивання м'яча – все це допомагало мозку дитини дозрівати і розвивати ті функції, які стали міцним фундаментом для освоєння шкільної програми. Адже відчуття свого тіла і меж безпосередньо пов'язано з можливістю освоїти математику, читання, відчуття ритму – з промовою, вміння регулюватися – з увагою. Тому, багато з радянських дворів нейропсихологи переносять у свій кабінет і отстукивают, відіграють, отпрыгивают можливість дитини успішно навчається в школі. З нейропсихологической точки зору мозок розвивається знизу вгору, тобто від відділів, які відповідають за автоматичні моторні функції, рефлекси, прийняття та переробку сенсорної інформації, до верхніх відділах, які відповідають за контроль, програму дій і мислення. Як у будівництві будинку дуже важливий саме «Фундамент», який тримає весь дім. Дана програма є міксом з трьох програм: програми моторно-перцептивного розвитку Джека Капону, програми зорово-моторного розвитку Френка Бельгау і вправ з кінезіології. Програма дозволить відпрацювати багато моторні навички в умовах дитячого садка і початкової школи та побудувати той самий «фундамент», на якому базуються всі шкільні навички. Адже профілактика проблем шкільної неуспішності набагато важливіше і в рази ефективніше, ніж корекція вже наявних проблем. Використовуючи дану програму ми отримуємо два в одному: з одного боку, це прекрасна профілактика, з іншого – корекція тілесних зажимів, тренування вестибулярного апарату, тренування схеми тіла і ритму. Используя программу перцептивно-моторного развития ежедневно, за год можно добиться потрясающих результатов, что доказывает моя практика включения данной программы в работу коррекционных садов и школ: дети становятся спокойнее и внимательнее, правильная зарядка утром дает заряд бодрости мозгу на целый день, улучшаются общие показатели динамики развития. Программа моторно-перцептивного развития, дополненная упражнениями из кинезиологии и упражнениями из зрительно-моторного развития Френка Бельгау станет прекрасной базой для развития мозговых структур на базе школы или детского сада".
- Ціна: 4 200 ₴