Кошик
321 відгук
Ми працюємо! Наявність та вартість товару уточнюйте.Купити вигідно
Інтернет-магазин MENTAL™  - (Опт і роздріб)
+380 (68) 838-55-55
Кошик
Платформа Подвійні ступені для роботи з дітьми з вестибулярною дисфункцією

Платформа Подвійні ступені для роботи з дітьми з вестибулярною дисфункцією

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: uamental-2572

10 285 ₴

Показати оптові ціни
+380 (68) 838-55-55
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Платформа Подвійні ступені для роботи з дітьми з вестибулярною дисфункцією
Платформа Подвійні ступені для роботи з дітьми з вестибулярною дисфункцієюВ наявності
10 285 ₴
+380 (68) 838-55-55
Опис
Інформація для замовлення

Платформа "Подвійні ступені" має дві сторони, з яких - 4 висувних щаблі, з іншого - 2. Ступені зафіксовані, вони мають обмеження по висуненню. Якщо ж є необхідність збільшити відстань між сходинками, обмежувач можна прибрати.

Дана платформа рекомендується для роботи з дітьми з вестибулярною дисфункцією.

Вестибулярна дисфункція.

Деякі діти відчувають труднощі з обробкою інформації від вестибулярної системи. Ці діти можуть бути гіпер - або гипочувствительными до вестибулярним стимулам або демонструють змішаний тип реакцій. Діти, які проявляють гіперреакції на стимули, боятися всіх змін до гравітації і положенні тіла. Вони інтерпретують ці зміни як потенційно небезпечні. Часто такі діти виглядають "гравітаційно невпевненими". Вони не люблять висоту. Не переносять, коли ноги відриваються від землі або центр ваги переміщується. Такі ситуації можуть запустити процес сенсорної оборонительности і активувати реакцію "бійся, біжи або бийся". Деякі діти настільки сенситивны до змін в гравітації, що можуть опускатися на коліна, проходячи через дверний проріз, відчуваючи різницю в підлогових покриттях, наближаючись до сходів. Страх, який вони відчувають, дуже реальний. Вони уникають сходів, велосипедів, і ігор на ігровому обладнанні дитячих майданчиків. Деякі діти не можуть впоратися навіть зі зміною положення голови, зокрема, коли оглядаються назад.

 

Деякі діти відчувають дискомфорт при певних видах рухів, альо без жаху. У цих дітей може з'єднання явитися запаморочення або нудота з-за певних рухів. Їх може заколисувати в машині, ліфті, гойдалках або атракціонах.

Гиперреакция на рух і зміна гравітації негативно впливають на розвиток. Ігри, характерні для дитячого віку, що включають лазіння по деревах, атракціони, катання на роликах приносять багато тривоги і тому уникають. Бажання уникнути рухів погано впливає на пізнавальну активність. Коли дитина не досліджує навколишнє середовище, не практикує навички крупної і дрібної моторики, він може, відповідно, затримуватися в розвитку. Коли дії не практикуються, смороду не вкарбовуються в пам'яті, і це негативно позначається на розвитку моторного планування. Діти з гравітаційної невпевненістю часто віддають перевагу (і у них краще виходить) діяльність, пов'язану з дрібною моторикою, оскільки її можна практикувати в стабільній, нерухомою позіції.

Коли діти інтерпретують як щось лячне або незручне, вони намагаються цього уникнути, стають тривожними і невпевненими. Контролює, ригидное поведінка часто результат стратегій уникнення несподіваних рухів. Діти відмовляються брати участь у заходах вдома і школі. Взаємодія і тренінг соціальних навичок на майданчиках і шкільних подвір'я ях обмежений, оскільки діти уникають фізичних активностей і самоизолируются. Вестибулярні відчуття, такі як похитування або ритмированные руху, заспокійливі і організують дитини з нормально функціонуючою нервовою системою, можуть призводити гіперчутливого дитини в жах.

На іншому кінці спектру знаходяться діти, які потребують рухів. Такі діти постійно в русі, і, здається, що вони ніколи не зупиняться. Видряпування, стрибання, зіткнення з предметами, падіння - звичайні речі для таких дітей. Вони можуть неправильно реєструвати руху, або їх нервова система потребує надмірній кількості рухових стимулів для того, щоб залишатися активним. Діти можуть бути так мотивувати на рухи, що їм буде складно підтримувати увагу в будь-який час. Їм складно усидіти за обідом, в колі, слухаючи історії або працюючи за своєю партою. Їх бажання рухатися не дає розвиватися здатності концентруватися і навчатися новим навичкам.

Діти можуть шукати різні типи рухів, для витіснення некомфортних відчуттів, що надходять від інших сенсорних систем. Повільне погойдування, лінійні руху і повторювані ритмічні рухи заспокоюють нервову систему і зменшують гіперреакції на сенсорні стимули

Гіперчутливі діти можуть не розпізнати вимоги гравітації і неадекватно реєструвати якість рухів. Такі діти часто вимагають уважного спостереження старших під час гри, оскільки вони можуть неправильно оцінити ризики впасти або поранитися. Підготовка до необхідних реакцій балансування, моторного планування та градації рухів не завжди відбувається. Руху тоді плануються і контролюються неправильно, а діти отримують незначну зворотний зв'язок для перепланування та адаптації рухів.

Вестибулярна дисфункція впливає на виникнення труднощів з саморегуляцією, оскільки вона відіграє провідну роль у процесі модуляції всіх сенсорних систем. Поведінковими показниками вестибулярної неспроможності можуть бути: емоційна нестабільність у відповідь на сенсорні стимули, неадекватний рівень активності і складності з підтримкою і переключенням уваги.

Здатність справлятися з гравітаційною - це ключовий момент у розвитку людини. Дітям необхідно досягти цієї віхи, для того щоб розвинути почуття безпеки. Хлопцям має бути комфортно в русі, і тоді вони зможуть відчути всі радощі дитинства, які так важливі для розвитку!

  • Ціна: 10 285 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner