Лабіринт Сова дерево
- В наявності
- Оптом і в роздріб
- Код: uamental-2574
2 200 ₴
Показати оптові ціниОкорухові вправи допомагають розширити обсяг зорового сприйняття і побічно впливають на інші фізичні функції (мова, увага, пам'ять). Коригуючі вправи: використання подібних лабіринтів.
Основа листи – гарна взаємна координація очі і руки, що виникає з ритмічного руху. Іншими словами: око бачить – рука виконує. В процесі навчання В школі дитині часто треба одночасно виконувати дві дії. Наприклад, дивитися на дошку і списувати або змальовувати те, що він в даний момент бачить. Тому дуже важливі узгоджені дії очей і рук, важливо, щоб пальці як би «чули» ту інформацію, яку дають їм очі.
Читання, як свідчать сучасні дослідження, виникає через микропаузы, протягом яких очей здійснює швидкі рухи, слідуючи за формою букв, схоплюючи і розуміючи їх; ми повинні бачіті, наскільки добре володіє цим дитина, наскільки він організований та скоординований в цих здібностях. Попросіть дитину подивитися на ваш палець або олівець. Тримайте його досить близько перед його особою і зробіть круговий рух спочатку за годинниковою стрілкою, потім проти годинникової стрілки, повільно і рівномірно, потім зробіть рух по діагоналі справа наліво і зліва направо. Зупинка або миготіння в плавному повороті очей вказують на базі язовий дисбаланс. Такі речі впливають на дзеркальний процес у читанні та на координацію очей-рука в листі.
При читанні важлива здатність розрізняти дзеркальні образи, наприклад, щоб відрізнити букви б від д або ам від ма. Таким чином, мозок повинен пригнічувати природну схильність сприймати вигляд зліва і справа як однаковий, що може пояснювати, чому мозок багатьох людей погано пристосований до швидкого читання. Плутанина дзеркальних зображень порушує розпізнавання букв і слів і в деяких випадках пояснює труднощі при початковому навчанні читанню. Більшість дітей справляється з цією проблемою до 6 років. З іншого боку, діти з дислексією часто зберігають здатність до дзеркального написання букв, яку втрачає більшість дітей.
Еще один важный момент, ребенок к 3 годам уже должен уметь оценивать пространство на 180 градусов по горизонтали и на 180 градусов по вертикали и отслеживать это без поворота головы. Очень часто у детей сужены поля зрительного восприятия. Если объем зрительного восприятия сужен, ребенок видит только то, что находится перед ним. Остальное он замечает только с помощью поворота головы и всего тела. И неудивительно, что этот ребенок может быть достаточно травматичен, очень быстро устает.
Имеющаяся у ребенка фрагментарность будет не только в зрительной сфере, но, как правило, она появится и в других сферах, например, в речевой. И точно так же, как ребенок видит фрагментарно, он будет и слышать фрагментарно. Например, учитель говорит: «За высоким забором растут яблони». Ребенок может ухватить только один какой-нибудь фрагмент, например: «растут яблони», а что было перед ним, что после - он не знает, и начинает достраивать все что угодно и фантазировать, придумывая несуществующее, то, что учитель совсем не говорил.
Елементарні рухи спостереження очима за предметом, які формуються до 3-го місяця життя, повинні автоматизуватися. Дуже часто стеження за предметом стають для дитини жорсткими вправами.
Основні | |
---|---|
Виробник | Ама |
- Ціна: 2 200 ₴