Кошик
331 відгук
Ми працюємо! Наявність та вартість товару уточнюйте.Купити вигідно
Інтернет-магазин MENTAL™  - (Опт і роздріб)
+380 (68) 838-55-55
Кошик
Гра "Шпигун: Історичні Локації"

Гра "Шпигун: Історичні Локації"

  • В наявності
  • Код: uamental-1405/16/21/10

890 ₴

+380 (68) 838-55-55
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Гра "Шпигун: Історичні Локації"
Гра "Шпигун: Історичні Локації"В наявності
890 ₴
+380 (68) 838-55-55
Опис
Інформація для замовлення

Опис гри:
"Шпигун: Історичні Локації" – це навчальна гра, яка занурює учнів у різні історичні епохи та місця. Всі гравці знають тему гри (наприклад, "Середньовіччя" або "Київська Русь"), але точне місцезнаходження (наприклад, "Замок" або "Січ") відомо лише нешпигунам. Завдання шпигуна – за допомогою питань і відповідей дізнатися локацію, в той час як інші гравці намагаються знайти шпигуна.

Мета гри:

  • Шпигун: дізнатися, в якій саме локації знаходяться всі інші гравці, не видавши свою роль.
  • Інші гравці: виявити шпигуна, задаючи питання, що стосуються локації, але не надто очевидні, щоб не видати її.

Підготовка до гри:

  1. Всі гравці отримують карту з темою гри (наприклад, "Античний світ").
  2. Далі кожному гравцеві, крім одного (шпигуна), роздають карти з точною локацією (наприклад, "Колізей" або "Пантеон"). Шпигун отримує карту без зазначеної локації.
  3. Гравці знають тему, але шпигун не знає конкретної локації.

Хід гри:

  1. Один з гравців задає іншому питання, що стосується локації. Наприклад, "Що ти бачиш навколо себе?" або "Що ти зараз робиш?".
  2. Гравець, якому задають питання, відповідає так, щоб підтвердити своє знання локації, але не видати її шпигуну.
  3. Після цього цей гравець задає питання іншому, і гра триває таким чином.

Завершення гри:

  1. Гравці голосують, хто, на їхню думку, є шпигуном. Якщо більшість голосує правильно, то шпигун програє.
  2. Якщо шпигун здогадається, в якій локації він знаходиться, і правильно її назве, він виграє.

Особливості гри:

  • Гравці повинні проявляти креативність і логіку, щоб не видати шпигуну інформацію, але й не підозрювати один одного.
  • Ідеально підходить для навчання історії в інтерактивній формі.

 

 

В набір входять картки без коробки для зберігання

  • Ціна: 890 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner