Опис
Інформація для замовлення
Опис гри:
"Шпигун: Історичні Локації" – це навчальна гра, яка занурює учнів у різні історичні епохи та місця. Всі гравці знають тему гри (наприклад, "Середньовіччя" або "Київська Русь"), але точне місцезнаходження (наприклад, "Замок" або "Січ") відомо лише нешпигунам. Завдання шпигуна – за допомогою питань і відповідей дізнатися локацію, в той час як інші гравці намагаються знайти шпигуна.
Мета гри:
- Шпигун: дізнатися, в якій саме локації знаходяться всі інші гравці, не видавши свою роль.
- Інші гравці: виявити шпигуна, задаючи питання, що стосуються локації, але не надто очевидні, щоб не видати її.
Підготовка до гри:
- Всі гравці отримують карту з темою гри (наприклад, "Античний світ").
- Далі кожному гравцеві, крім одного (шпигуна), роздають карти з точною локацією (наприклад, "Колізей" або "Пантеон"). Шпигун отримує карту без зазначеної локації.
- Гравці знають тему, але шпигун не знає конкретної локації.
Хід гри:
- Один з гравців задає іншому питання, що стосується локації. Наприклад, "Що ти бачиш навколо себе?" або "Що ти зараз робиш?".
- Гравець, якому задають питання, відповідає так, щоб підтвердити своє знання локації, але не видати її шпигуну.
- Після цього цей гравець задає питання іншому, і гра триває таким чином.
Завершення гри:
- Гравці голосують, хто, на їхню думку, є шпигуном. Якщо більшість голосує правильно, то шпигун програє.
- Якщо шпигун здогадається, в якій локації він знаходиться, і правильно її назве, він виграє.
Особливості гри:
- Гравці повинні проявляти креативність і логіку, щоб не видати шпигуну інформацію, але й не підозрювати один одного.
- Ідеально підходить для навчання історії в інтерактивній формі.
В набір входять картки без коробки для зберігання
- Ціна: 890 ₴