Кошик
335 відгуків
Ми працюємо! Наявність та вартість товару уточнюйте.Купити вигідно
Інтернет-магазин MENTAL™  - (Опт і роздріб)
+380 (68) 838-55-55
Кошик
Топ продажНастільна гра Подорож в країну Абакуса

Настільна гра Подорож в країну Абакуса

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: uamental-855

582 ₴

Показати оптові ціни
+380 (68) 838-55-55
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Настільна гра Подорож в країну Абакуса
Настільна гра Подорож в країну АбакусаВ наявності
582 ₴
+380 (68) 838-55-55
Опис
Інформація для замовлення

Настільна математична гра «Подорож в країну Абакуса».

Настільна гра про пригоди Явана - гра для 2-5 чоловік. Час гри – 10-15 хв. Вік гравців 5+

Комплект гри : ігрове поле, 54 карток із завданнями, 5 фішок різних кольорів, гральний кубик, правила гри. Гравці подорожують по ігровому полю, починаючи від будинку Явана і приходять в країну Ментальної арифметики.

Виконуючи веселі завдання настільної гри діти закріплюють раніше набуті знання (розв'язуючи приклади), розвивають математичні здібності, вчаться працювати в команді, закріплюють знання по загальному розвитку.

Правила гри. Кожен гравець вибирає фішку певного кольору, з допомогою якої він буде переміщатися по ігровому полю гри. Всі гравці починають гру на клітці «Будинок Явана». Кожен по черзі кидає кубик, у кого випаде найбільшу кількість кісточок на кубику - починає ходити першим. Далі гравці ходять за годинниковою стрілкою.У свій хід гравець кидає кубик і переставляє свою фішку вперед рівно на стільки кроків, скільки очок випало на кубику. Фішка гравця може проходити повз кроків, зайнятих фішками інших гравців або зупинятися на них.

На ігровому полі існують клітини:

- Звичайні : потрапивши на них гравцеві не потрібно виконувати завдання

- "Зміна траєкторії" - гравець рухається далі за вказаним напрямом (по стрілочці)

- Кольорові: потрапивши на них, гравцеві потрібно виконати завдання з картки такого ж кольору. Потрапивши на синю клітку – гравець бере картку з синьою колоди, на жовту – з жовтої і т. д. У свій хід можна брати лише одну картку із завданням. Тобто, якщо гравець потрапив на синю клітку, виконав завдання і після цього перемістився на жовту клітку - жовту мапу він вже не бере. Хід переходить до наступного гравця. Але якщо він потрапив на клітку "зміна траєкторії"- гравець рухається далі за вказаним напрямом. Завдання. Дійти до фінішу гри - клітини «Країна ментальної арифметики»

Деякі завдання з карток: Додай вік всіх граючих. Справився – йди ще раз Назви 7 овочів і фруктів 7 Додай до 25 число, на якій клітці стоїш. Справився – йди ще раз.

       

Замовлення на сайті Зв'язок менеджера післяплата Відправка товару

протягом 30 хв або передоплата

                

 

  • Ціна: 582 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner